Måndagen den 29:e

Denna helgen har varit helt okej. Nu när inga elever var på skolan så fick jag dra mig tilbaka till Monsters Inc där jag fick jobba över helgen och skrämma lite småbarn (otroligt härlig känsla när man hoppas ut ur gaderoben och skrämmer småbarnen, Ni borde testa)
Men nu är man i skolan igen, ska snart dra mig vidare till nästa lektion som ligger på ovan våningen, sen är det slut för dagen.
Kaffemaskinen på nedervåningen gick till attack! den tog en hel femma från mig och allt som jag fick var en tom plast mugg! Funderar på att snart ge igen medtanke på att detta är andra gången den tar en femma från mig. Man kanske ska börja med att smyga in på lärarnas rum och ta kaffe från dem? (Man får ju gratis kaffe och ingen dryg maskin som tar pengar från en)

Tyvärr vet jag inte hur man lägger in Onskeful musik. Men här kommer några tips.
Crossfade..
Breaking Benjamin..
Volbeat..
Mine Inch Nails..
Lostprophets..
Nightwish..


Men den absolut bästa är Guns And Roses med Don´t Cry som man måste lyssna på när man skrämmer lla småbarn.

Mohaha.

Patrik Sanders, passa dig, jag vet vart du bor! (noot)

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Du, det läskigaste där är Nightwish. Och då menar jag Nightwish innan år 2005.

2008-09-29 @ 23:58:43
URL: http://christoffershelvete.webblogg.se/
Postat av: Bloggmonstret

HAHAHA! - det luktar ondsint plan!



Vi gör en räd på deras kaffemaskiner, precis när kannan med nybryggt är klart och de trånar som mest efter sin efterlängtade kopp kaffe - så försvinner kaffet spårlöst.

2008-09-30 @ 18:12:37
URL: http://bloggmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0