fredagen den 26:e

Muppen sitter just nu på ovanvåningen och väntar på att en lektion ska börja när som :)

Men tyvärr så har jag inte samma kunskaper som min kompanjon som att stänga ner andras Bloggar med mera, men jag brukar hoppa ut ur gaderober, buskar och från toaletter på min fritid för att skrämma folk. Ju fler som är skrämda dessto bättre mår jag!!!!

kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, är i behov av kaffe, men har verken pengar eller något till det.....

var är min kompanjon, saknar dig !


Den eviga plågan är en huvudvärk som aldrig kommer att kunna släppa. Vem har kunnighet att bota huvdvärk? den som lyckas kommer att bli skonad.

Stefanhumblogg.blogg.se , jag kommer att hålla ett öga på dig oavsett vart Du än försöker att gömma dig !
Ett tips Stefan, Du har sett mig rätt många gånger under dagen..

Kommentarer
Postat av: Bloggmonstret

Ty domedagen är nära förestående för dessa infernaliska kaffemaskiner. Deras styrka är reducerad med Mikael borta, medans vår är fördubblad.



Terror!

2008-09-26 @ 20:56:16
URL: http://bloggmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0