En hjärncell för lite?

Idag är jag faktiskt lite smått irriterad för idioter som måste tränga sig när man ska på bussarna.
Oftast så när en buss kommer så brukar man ju ställa sig på ett led, men det finns ju de som saknar några hjärnceller, dem som gör det ska ju så klart tränga sig fram.
Blir bara så grymt irriterad på när folk gör sådana saker. Har bara lust att ge personen/personerna en sådan grym utskällning.


Om man nu måste vara först på bussen så varför inte ställa sig längst fram redan från början? Då är man ju först på bussen, i alla fall från den stationen. Orka med folk som kommer sist men måste ändå gå in förre alla andra. Tror nog att nu alla förstår vad jag snackar om.

KOMMER NI SENT, SÅ STÄLL ER LÄNGST BAK I KÖN !!!

Föresten, nu när man väl skriver här så tänkte jag höra om någon är typ riktigt grym på photoshop eller något liknande. Är själv bara skillad i Paint. Är ni kunniga så hör gärna av er!

:)

Kommentarer
Postat av: sabina

hörredu du , paint är min! du får hitta något annat att vara bra på ;)

2008-11-30 @ 21:14:28
Postat av: Tette

Uppdatering vore på sin plats vännen :) Ett nytt inlägg kanske!?

2008-12-12 @ 09:58:31
URL: http://tetteandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0