the end

The End.

Alla snackar om hur jorden kommer att sluta, sjävl sitter jag och tänker på det nu ännu en gång. Skulle se trailern på den nya filmen The Day Earth Stod Still, men så fick jag upp en massa debatter och filmer om att jordens domedag är 2012.

Planeten " Nibiru " kommer att kollidera med jorden 2012 enligt en grupp religösa människor i Usa som har fått fram hemlighetsstämplade bilder och filmer av NASA på planeten "Nibiru" som är en planet i solsystemet.

Men det jag stör mig lite på är, om man nu vet att jorden ska gå under, varför inte bara hålla käften om det istället för att skrämma cp mycket människor, det bor ju liksom 6.8 billioner människor på vår planet, täck om bara 50% av dem skulle bli galna, då skulle jorde gå under långt innan år 2012.
Malaysia folket sa för många miljoner år sedan att jorden skulle gå under 23 april (?) 2003, men gjorde den det? nej, faktiskt inte, sen var det ännu en sorts människa som sa att jorden skulle gå under 2006, men gjord den det, nej, det gjorde den inte och nu senast var ju i somras eller när det var då Tyskland (?) skulle skicka två atomer mot varandra så skulle ett nytt svart hål skappas som drog ner jorden. Men hell no att det hände.

så ja, vetefan, men detta låter löjligt. Är lite trött på de religösa typerna som säger att jorden ska gå under, bara skit i det och lev en dag i taget ?

Jorden kommer ju att gå under förr eller senare så som vi behandlar den just nu så göra en massa filmer och debatter om det känns lite meningslöst faktiskt, tror att världen är i beredskap om de blir attackerad av en annan planet..

men men, vi får väl se hur det slutar :)

Kommentarer
Postat av: JaG

Du vet att billion är ett engelskt uttryck för miljarder, och det innebär att du har kopierat texten Nicke = Copy Cat :P

2008-12-14 @ 21:52:40
Postat av: JaG

du vet att billion är ett engelskt uttryck för miljarder och i och med det så innebär det att du har kopierat texten :P Nicke = Copy Cat :)

2008-12-14 @ 21:55:24
Postat av: Don Zebster

Ett tänkvärt inlägg min kära vän! :D

2008-12-14 @ 22:33:10
URL: http://zebster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0